Powered By Blogger

3 Haziran 2011 Cuma

Günün Tavsiyeleri -2

      Aşık Kalem'den 2. Moda Göre Müzik Tavsiyesi.


 1.ÜZGÜN MOD : Daha evvel çokça söylediğim üzere üzgün mod benim favori modumdur.Ve bu moddayken alternatifim de çoktur.Ama bu şarkı sözleriyle o kadar çok şey ifade ediyor ki ve tınısıyla,gitarın arpeji içimde atılır sanki.Her şeyden öte dinleyince hep şunu düşünürüm; ne güzeldir bir insanın bir insana ''and after all,you're my wonderwall'' demesi...
       
                                  Ryan Adams - Wonderwall                              


2.MUTLU MOD :  Bu şarkı benim çok sevdiklerimden yine.Mutlu moddayken özellikle mutlu bahar sabahlarında,otların çayırların arasında mutlu mutlu koşuştururken kulağınıza yakışır.


                                 Missy Higgins - Steer

3.HİPERAKTİF MOD : Evet sound'unu çok çok beğendiğim şarkılardan bir tanesi.Açıklamaya gerek yok pek dinlerken zaten hiperaktif oluveriyorsunuz :)

                                 Goldfinger-Counting the days


4.ASABİ MOD :  Kesinlikle sert kesinlikle kızgınlığa iyi geliyor.Test edildi,onaylandı.

                                 Bullet For My Valentine-Tears Don't fall


5.AĞLAK MOD :  Bazen ağlayamadığımda açar şarkımı gözyaşlarına boğulurum.Benim lise sıralarından bu yana ne zaman ki bu mod içerisindeysem hep kulağımda olmuştur birazdan paylaşacağım şarkı.Girişteki yağmur sesi zaten sel olacak gözyaşlarının habercisi rolünü üstleniyor.

                                  Theatre of Tragedy- A Distance There is

6.DİNGİN MOD :  Üzgün modda paylaştığım Wonderwall şarkısında olduğu gibi bu şarkıyı da ilk seslendiren paylaşacağım versiyonundaki sanatçımız değil.Böylesi şarkıların pek çok yorumlayanı oluyor.Ben bu bayanın sesini ve yorumu çok beğendiğimden bu versiyonu paylaşacağım.Şarkı kült zaten bilenler bilir.Dingin mod için gayet uygun bulurum.

                                 Kate Voegele - Hallelujah

7.AŞIK MOD : Umut dolu aşıklar için gelecek bu şarkı.Yine bir kült,kuş cıvıltılarının iç gıdıklattığı şaheser.Severim kendilerini ama aşkın böylesi mutlu evresini atlatalı çok oldu,diliyorum yine bir zaman yeniden bu gibi şarkılara neşeyle katılacağım günler gelir.

                                Minnie Riperton - Loving You

8.NÖTR MOD :  Kendileriyle daha önce Lost dizisinde tanışmışsınızdır,soundtracklerinden kesinlikle en sevileniydi.Ben severim,hepimiz severiz.Bu mod için gayet uygundur diye düşünüyorum.

                                Mama Cass Elliot- Make Your Own Kind of Music

9.HOPPA MOD : Bu modu sevmem demiştim lakin paylaşacağım şarkı fikrimi değiştiriyor arkadaşlar.Bugünlerde doğum günüm oldu,haliyle hoppa moddaydım ve bugüne kadar sabah akşam bu şarkıyı dinleyip koptuk.Çok hoşuma gitti,gider gitmez de mp3 çalarımın değişmez listesine ekledim :)
                              
                                Robyn - Call Your Girlfriend                              


-------------------------


                              Şimdiiiiiii bir de ne yapıyorduk bakalım? Günün şarkılarını sıraladıktan sonra günün modunu belirleyip şarkımızı videosuyla paylaşıyor,bulabilirsek çevirisini de ekliyorduk.Ama bugün ruh halim çok karışık,aralarında sıyrılan yok mod olarak.Belki yine aynı moddan olacak ama,''wonderwall'' benim çok kıymet verdiğim bir şarkı.

                                                  
                                              Ryan Adams - Wonderwall
            
                                              
                             
Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you
Bugün sana geri fırlatacakları gün olacak

By now you should've somehow realized what you gotta do
Şu an itibariyle ne yapman gerektiğini bir şekilde farketmiş olmalıydın

I don't believe that anybody feels the way I do about you now
Şu anda kimsenin senin hakkında benim gibi düşündüğüne inanmıyorum

Back-beat the word was on the street
Arka-vurgu, sözler sokaktaydı

That the fire in your heart is out
Kalbindeki ateşin dışarı çıktığına dair

I'm sure you've heard it all before
Eminim hepsini daha önce duydun

But you never really had a doubt
Ama hiç şüphe etmemiştin

I don't believe that anybody feels the way I do about you now
Şu anda kimsenin senin hakkında benim gibi düşündüğüne inanmıyorum

And all the roads we have to walk along are winding
Ve yürümek zorunda olduğumuz tüm yollar dolanbaçlı

And all the lights that lead us there are blinding
Ve bizi oraya götüren tüm ışıklar kör edici

There are many things that I would like to say to you
Sana söylemek istediğim birçok şey var

But I don't know how
Ama nasıl söylesem bilemiyorum

Nakarat :

[ Because maybe
Çünkü belki

You're gonna be the one that saves me
Beni kurtacak kişi sen olacaksın

And after all
Ve sonuçta

You're my wonderwall
Sen benim tek varlığımsın(dayanağımsın) ]

Today was gonna be the day but they'll never throw it back to you
Bugün öyle bir gün olacaktı ama asla sana geri fırlatamayacklar

By now you should've somehow realized what you're not to do
Şu an itibariyle ne yapmaman gerektiğini bir şekilde farketmiş olmalıydın

I don't believe that anybody feels the way I do about you now
Şu anda kimsenin senin hakkında benim gibi düşündüğüne inanmıyorum

And all the roads that lead you there were winding
Ve seni oraya götüren tüm yollar dolanbaçlıydı

And all the lights that light the way are blinding
Ve yolu aydınlatan tüm ışıklar kör edici

There are many things that I would like to say to you
Sana söylemek istediğim birçok şey var

But I don't know how
Ama nasıl söylesem bilemiyorum

Nakarat
[ Because(Çünkü) yerine I said(Dedim ki) ]


P.S: Şarkının ilk versiyonu Oasis'indir.Fakat ben Ryan Adams yorumunda çok ayrı bir tat bulurum.Kilit söz ''wonderwall''
Aşık Kalem İyi Dinlemeler diler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder