Powered By Blogger

6 Ağustos 2011 Cumartesi

Yalan Yok,Özledim Çok

                 Bilmem hangi şarkının nakaratı,hangi şiirin dizesi ''yalan yok,özledim çok!''.Özledim arkadaşlar,özledim burada çiziktirmeyi,sürekli saçmalıyor olsam da,özledim işte... :)

                 Anlatacak o kadar çok şey var ki! Yeni olan her şey; yeni planlar,hedefler,çalışmalar...En önemlisi artık klavyenin ucunda yeni bir ''ben'' var ve bu ''yeni ben'' çok çok hoşuma gidiyor.

                 İyi bir tatilin ruhuma bu denli iyi geleceğini asla tahmin etmezdim.Çünkü düşünce şeklim şuydu ''dert seninle olduğun yere gelir''.Ne kadar kaçarsam kaçayım,nereye gidersem gideyim sorunlarımdan kaçmakla kurtulamayacağımı söyler dururdum kendime.Bu yüzden onlardan kaçmaya yeltenmedim hiç,üzüntü ve kederlerim nereye iterse oraya sürüklendim hep pupa yelken.Yanlışmış oysa...Evet dertler seninle olduğun yere gelir,ama onların ortadan kaldırılmasına direnmek niye? Çözümlenemiyorsa bir türlü,ertelemek yerine çözmeye diretmek niye? Bunun işi daha da zorlaştırdığını tecrübe etmek içindir belki de...

               Güzel günler geçirmek,güzeldir...Var olduğunu sandığınız,kendinizi geçtiğine  inandıramadığınız kötü zamanların artık geçtiğinin farkına vardırır,değiştiğinizin farkına vardırır.
     
             Güzel günler geçirdim dostlar...Benim hayatımı terkettiğine inandığım,semtime artık uğramadığını sandığım güzellik içinde,rüya içinde geçirdim zamanı...Anlatacağım,o zamanı tüm güzellikleriyle taptaze bir anı yazısı olarak paylaşacağım.Henüz büyüsünden kurtuldum ve henüz kalemliyorum,biraz kurgu biraz duygu ilave ederek...Kalanlarla yetinmeli şimdi,bi dahası var derken sevinmeli...
            


                                           GARY JULES - Mad World                                                 

                                         
Etrafımda hep tanıdık yüzler,
Yipranmış yerler, yıpranmış yüzler,
Aydınlık ve erken bir gün yarışları için,
Hiç bir yere gitmezler,

Gözyaşları gözlüklerine dolar,
İfade yok, ruhlar yok,
Çevirdim kafamı, kederimde boğulmaya,
Yarın yok, yarın yok,

Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü,
İçinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar,

Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstlenmek zordu,
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada, deli dünyadalar,

Çocuklar bekliyorlar güzel günleri,
"Mutlu yıllar", "iyi ki doğdun",
Her çocuk anlıyor, "oturup dinlemeyi",
"Oturup dinlemeyi",

Okula gittiğimde ürkektim,
Kimse bilmedi beni,
"- Öğretmenim, söyle bana ödevimi!"
''Gör beni, gör yüreğimi!"

Bir tür eğlence buldum bunu,
Bir tür keder, üzüntü,
İçinde olduğum rüyalar,
En iyileriydi, şimdiye kadar,

Sana söylemek zordu bunu,
Hem, üstlenmek zordu,
Daireler içinde döner insanlar,
Buradalar,
Deli dünyada, deli dünyadalar

                  
                P.S:Anılar,ince bir çizgi çiziyor içimde şimdi,tıpkı bu piyanistin ve bu sesin içimde çizdiği çizgi gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder