Powered By Blogger

10 Eylül 2011 Cumartesi

Tatil (The Holiday)

Hans Zimmer -Maestro

                  
                                       
            Aşk hakkında yazılan herşeyin nerdeyse tamamının doğru olduğunu düşünüyorum...
 Shakespeare demiş ki "yolculuklar aşıkların buluştuğu noktada sona erer". Ne sıradışı bir fikir!.Buna benzer bişey yaşamadım ama eminim Shakespeare yaşamıştır.

            Sanırım aşk konusuna herkesde daha fazla kafayı yoruyorum.Aşkın hayatlarımıza her zaman yön vermesine hayran kalmışımdır."Aşkın gözü kördür" lafınıda Shakespeare söylemiştir.İşte bunun doğruluğundan eminim.

             Bazılarına göre aşk açıklanamaz bir biçimde solup gider.Bazılarına göre ise aşk yitip gider.Ama sonrasında aşk insanın karşısına tekrar çıkabilir.Tek geceliğine bile olsa.Bide başka türlü bir aşk vardır.En zalim olan ve kurbanını süründüren aşk.Adı karşılıksız aşktır.Bu konuda bir uzman sayılırım işte.

            Çoğu aşk hikayesi birbirine aşık insanları konu alır.Peki geri kalanına nolucak ?
            Karşılıksız aşık olanlar, sevipte sevilemeyenler...Biz tek taraflı aşkın kurbanlarıyız,lanetlenmiş aşıklarız.Yaralı insanlarız ,tek başımızayız park yeri bile bulamayız...

            Evet şu anda bu söylediklerime iyi bir örnek olan birine bakıyorsunuz.3 koca senedir şu aptal adama aşığım.Hayatımın en berbat yılları ve nolleri ve noel arefeleri ,en kötü doğum günleri ,gözyaşlarıyla geçmiş 3 koca yıl...Aldığım sakinleştiricilerle ömrümün en kötü yılları oldu. Çünkü beni sevmeyen ve asla sevmeyecek birine aşığım.

            Aman tanrım! onu görmek bile bana yetiyor kalp atışlarım hızlanıyor,nefesim kesiliyor,tamamen yutkunamaz hale geliyorum. "Ahh cess sakın bana hala ..." Hayır hayır o eskidendi çok eskiden ! "Ah cess onla birlikte miydin" Hayır ben ona aşıktım ... "zor olmalı!" Ağlıyor gibi mi görünüyorum? Ah ne aptalım...

            (İris'in sözleri - Tatil/ The Holiday)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder