Powered By Blogger

15 Mayıs 2011 Pazar

Akne ve Cilt Lekeleri için 'Domates Maskesi' :)

                  Daha farklı bir konuya değinmek istedim şimdi.Beyler pek fransız gibi görünseler de bu konulara onların da güzel bir cilt için kendi kuaförlerinde çeşitli yöntemlerin uygulandığını biliyoruz.Yani artık bakımın erkeği dişisi yok.Unisex bi kavram,hele ki cilt bakımı.
                 Hanımların ise kişisel bakıma servetler döktüğünü kendimden biliyorum (itifaf etmeliyim ki bende pek işe yaramıyor) Her gün yeni bir şey denerken buluyoruz kendimizi.Vazgeçilmezimiz olan maskeler,diyetler,makyaj malzemeleri,para yetiştiremediğimiz kremler,anti-agingler,aahh benim tutkunu olduğum parfümler :) (söz bir ara kokuları da yarıştıracağım ilerki zamanlarda) ...
                 Evet bakım söz konusu olduğu zaman hangi birini saysam diye düşünüyorum esasen.Gelişen teknolojiyle beraber ilham kaynağı olan doğa birleşince her derde deva ürünler birbiri ardına piyasaya çıkıyor.''Hangisine güvensem acaba? Kendi markamdan şaşmamalı mıyım? Ama denemeyi çok da istiyorum hani...'' gibi düşünceler içerisinde buluyoruz kendimizi,ve daha ne olduğunu anlamadan elimizde iki küçük allı pullu kutuya servet döktüğümüzle kalıyoruz.Markalar cesur,markalar rekabet içerisinde,markaların hepsi gösterişli.Fakat doğa; her soruna yanıt bizim için.Bir Marankini olduğumu ileri sürmüyorum tabi :) Ama bitkilerin içeriğine baktığımızda soruna karşılık yanıt var.
                Lafı çok uzatmadan gayet basit,herkesin uygulayabileceği akneleri önleyeci ve cilt tonunu düzeltici bir maskeyi sizinle paylaşmak istiyorum.Denedim ve sonuç aldım ben,güvenilir çünkü bu benim kişisel blogum,reklam almıyorum ve hiçbir çıkarım yoktur,duyrulur :) Maksat Aşık Kalem yazadursun.

               DOMATES MASKESİ

İsmine ve muhtevasına gülmeyiniz efendim :) zira işe yarıyor şaşırtıcı bir şekilde.


Malzemeler ;
1 domates
2 çay kaşığı toz şeker


Uygulanışı;
 Domatesimizi alıyouz dolma yaparken kestiğimiz gibi kapağını 1 cm kalınlığında kesiyoruz.Bizi ilgilendiren kestiğimiz kapak zaten,kalan kısmını yemeklerinizde kullanabilirsiniz.Domatesin kapağını alıp 2 çay kaşığı şeker döktüğümüz bir tabağı yıkarmış gibi sürüyoruz ki toz şekerler domatesimizin içine yapışsın.Biraz karamelize olduktan sonra nemli yüzümüzü siler gibi direk uyguluyoruz.Göz çevresinden sakınarak.Kabuğu sadece kalacak şekilde uyguladıktan sonra bekliyoruz kuruyana kadar.Kuruduktan sonra yüzümüzü yıkayıp işlemi bitiriyoruz.

     Haftada 2-3 defa rahatça uygulayabileceğimiz bir maske.

Umuyorum herkes mutlu olur uyguladıktan sonra.Aşık Kalem'in paylaştığı ilk cilt maskesi bu ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder