Powered By Blogger

3 Mayıs 2011 Salı

İlk Kişisel Bloguma Hoşgeldim

         Evet kimse yok karşılayacak ama hoşgeldim :) Uzuuunca uğraşlar sonucunda 'google amca'nın da nimetlerinden yararlanarak açmış bulundum blogu :) Kimse yok ama yine de hayali (ya da ileride olası)takipçilerime merhabalar diyoruum :)

        Öncelikle ne diyelim? Evet bir düşünelimmmm...Neden bir bloga ihtiyaç duydum? Şöyle ki ; durmadan yazıyorum,yazmak için çok boş vaktim oluyor ya da en dürüst şekliyle :) Ve bunları ''radikalgenc.com'' da yayınlamaya başladım 2 ay evvel.Doğrusu benim yayınlanacağına dair umudum yokken sürpriz şekilde ne çiziktirdiysem yayınlanmaya başladı.Ee ben de daha başka bişeyler yapmalıyım diye düşündüm.ilk fikir kendime ait bir blog yaratmak oldu.Zira yazmak dışında pek çok şeyle de ilgileniyorum.Yemek yapmak,en sevdiğim ya da tarifi bana ait tatlıları pişirmek,ufaktan karakalem çalışmak,moda,müzik vs.
        Şimdi bu internet günlüğünde (blog hakkında tam donanımlı olduğum zaman daha iyi)düzgün bir çizgiye sahip olacağımı,pek çok insana hitap edebileceğimi düşünüyorum.Düzenli olarak makale yayınlamak çeşitli öneri ve tavsiyelerde bulunmak olsun bunların insanları aynı yere çekeceğini düşünüyorum.Hele de yazan kalem Aşık'sa :)
        Aşık Kalem'den selam olsun.
Damla Dilan Üçyol /04.05.'11

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder