Powered By Blogger

5 Mayıs 2011 Perşembe

Moda Göre Müzik Fikri

                      Bugün bir müzik listesi oluşturmaya niyetlendim.Moda göre müzik diye.Listeyi oluşturuyorum,daha zamanı var gibi.Çünkü her moddan kaçar tane sıralayacağım ve daha modları genişletip genişletmemek konusunda kararsız kaldım.Müzik listesi tamamen benim hislerim çerçevesinde hazırlandığı için ne kadar insanı (daha doğrusu şu an kimse yok ama :) ileriki zamanlarda olursa takipçilerimi)ne denli memnun edebilecek diye düşünüyorum.Zaten şarkıların tarz olarak da pek bağlantısı yok dedim ya tamamen bende oluşturdukları hissiyata bağımlı kalarak hazırlayacağım.Çok uç tarzlarda parçalara aynı listede rastlanabilecek.Örneğin şu anki modum;AĞLAK MOD ki bu mod klasiktir bende :) o sebeple şarkılar aynı yerlerde birikti.Sonra düşündüm,acaba hepsini aynı anda sıralamayıp da günlük mü yayınlasam? Örnegin şu an Theatre of  Tragedy -- A Distance There İs dinliyorum.Bu şarkıda benim için yıldızlı olanlardan bir tanesidir.Ağlaklığın zirvesindeyken dinlerim en çok.
             Sanırım kararımı verdim şu an müzik listesiyle ilgili ne yapayacağıma.İkinci seçenek daha mantıklı geldi,bir defada bütün çok sevdiğim şarkıları salıvermek şarkılara acımasızca davranmak olurdu.Madem bu blog benim sanal ve herkese açık günlüğüm,günden güne modlara göre listeden seçip yabancıysa çevirisini ve sözlerini de ekledikten sonra paylaşmak daha mantıklı 'günün tavsiyeleri' şeklinde.Kimse okumasa/takip etmese bile en azından ben okurken düzeni hissetmeliyim.Aynı zamanda özgünlüğü de.Tek tek yayınlarsam şarkılar hakkındaki düşüncelerimi de açıklayabilirim.Şarkı diyorum ama çoğu şarkı olsa da bunlar arasında soundtrackler,melodiler de bulunuyor.Yani demem o ki;Müzik önemli.Hele de Aşık Kalem için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder